CREEPY JAR - Udany debiut na NewConnect

Creepy Jar, warszawski producent gier typu survival simulator, zadebiutował jako 10 spółka na rynku NewConnect. Akcje debiutanta zyskały uznanie inwestorów. Na otwarciu wyceniono je na 92 zł - 46 % wyżej od ceny odniesienia, która była ceną akcji w IPO (65 zł).

Creepy Jar to 10 spółka, która zadebiutowała w tym roku na NewConnect i 15 z branży gier video notowana na tym rynku. - Dołożymy wszelkich starań aby akcje Creepy Jar były atrakcyjną inwestycją dla inwestorów zarówno tych, którzy dołączyli do nas trakcie IPO jak i tych, którzy kupią nasza akcje na dzisiejszej i kolejnych sesjach. Tym bardziej że już za ponad trzy tygodnie odbędzie się premiera Green Hell – komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

GREEN HELL trafi na rynek w wersji early access 29 sierpnia. Kampania promocyjna gry rozpoczęła się w czerwcu i tytuł od razu zyskał szerokie zainteresowanie i rzeszę fanów na całym świecie. Dotychczas trailer gry obejrzało ponad 2 miliony graczy. GREEN HELL wzbudził również bardzo duże zainteresowanie w Brazylii, kraju, który w większej części pokryty jest dżunglą amazońską i jednocześnie stanowi czwarty, co do wielkości rynek gier na PC na świecie. W serwisach branżowych pojawiło się już kilkaset publikacji. Również w Polsce, gdzie Creepy Jar z racji historii i doświadczenia zarządu nazywany jest „małym Techlandem”, spółka i gra budzi wiele emocji. Tym większych, że odrzuciła poważne propozycje wydawnicze i zdecydowała się na selfpublishing, który dzięki ogromnemu zainteresowaniu graczy, może okazać się jeszcze bardziej korzystny.

GREEN HELL to gra z cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej. Tylko od niego i jego umiejętności zależy czy uda mu się przetrwać. – Takie gry od kilku lat cieszą się niezmiennie dużą popularnością na świecie. GREEN HELL można porównać do The Forest, Long Dark, Stranded Deep, każda z nich sprzedała się w minimum 1 mln egzemplarzy, a niektóre z nich zbliżają się do 4 mln sprzedanych egzemplarzy – podkreśla Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar.

źródło: Strict Minds