Partnerzy Strategiczni
Creepy Jar, warszawski producent gier typu survival simulator, zadebiutował jako 10 spółka na rynku NewConnect. Akcje debiutanta zyskały uznanie inwestorów. Na otwarciu wyceniono je na 92 zł - 46 % wyżej od ceny odniesienia, która była ceną akcji w IPO (65 zł). Creepy Jar to 10 spółka, która zadebiutowała w tym roku na NewConnect i 15 z branży gier video notowana na tym rynku. - Dołożymy wszelkich starań aby akcje Creepy Jar były atrakcyjną inwestycją dla inwestorów zarówno tych, którzy dołączyli do nas trakcie IPO jak i tych, którzy kupią nasza akcje na dzisiejszej i kolejnych sesjach. Tym bardziej że już za ponad trzy tygodnie odbędzie się premiera Green Hell – komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. GREEN HELL trafi na rynek w wersji early access 29 sierpnia. Kampania promocyjna gry rozpoczęła się w czerwcu i tytuł od razu zyskał szerokie zainteresowanie i rzeszę fanów na całym świecie. Dotychczas trailer gry obejrzało ponad 2 miliony graczy. GREEN HELL wzbudził również bardzo duże zainteresowanie w Brazylii, kraju, który w większej części pokryty jest dżunglą amazońską i jednocześnie stanowi czwarty, co do wielkości rynek gier na PC na świecie. W serwisach branżowych pojawiło się już kilkaset publikacji. Również w Polsce, gdzie Creepy Jar z racji historii i doświadczenia zarządu nazywany jest „małym Techlandem”, spółka i gra budzi wiele emocji. Tym większych, że odrzuciła poważne propozycje wydawnicze i zdecydowała się na selfpublishing, który dzięki ogromnemu zainteresowaniu graczy, może okazać się jeszcze bardziej korzystny. GREEN HELL to gra z cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej. Tylko od niego i jego umiejętności zależy czy uda mu się przetrwać. – Takie gry od kilku lat cieszą się niezmiennie dużą popularnością na świecie. GREEN HELL można porównać do The Forest, Long Dark, Stranded Deep, każda z nich sprzedała się w minimum 1 mln egzemplarzy, a niektóre z nich zbliżają się do 4 mln sprzedanych egzemplarzy – podkreśla Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar. źródło: Strict Minds |
|||