CODEADDICT - Aplikacja meet.mba coraz popularniejsza

Codeaddict, poznański software house, podsumowuje pierwsze miesiące działania aplikacji meet.mba. Projekt zgromadził do tej pory ponad 4 tys. użytkowników na całym świecie, a liczba ta stale rośnie. Spółka stworzyła oprogramowanie aplikacji oraz sprawuje bieżącą kontrolę nad jej działaniem. Plany zakładają stopniowe wdrażanie nowych opcji i aktualizacji. Aplikacja dystrybuowana jest w modelu płatnym wśród uczelni wyższych.

Meet.mba powstał z inicjatywy Matthew Brooke-Hitching, który jako student MBA zaważył lukę komunikacyjną pomiędzy alumnami, studentami oraz kandydatami do szkół MBA. Postanowił utworzyć dedykowaną platformę, która umożliwi nawiązanie bądź usprawnienie kontaktu pomiędzy członkami tej społeczności skupionych wokół szkół biznesowych.

- Ogromną wartością dodaną szkół takich jak MBA, jest możliwość nawiązania wartościowych kontaktów, które w przyszłości mogą zaowocować współpracą. Sieć pozwala na skomunikowanie absolwentów, studentów czy kandydatów na studia. Umożliwia wymianę wiedzy, wskazówek, ale też na wspólną rozrywkę. COVID sprawił, że studenci korzystają z meet.mba nawet do wspólnego oglądania Netflixa. Warto zauważyć, że na całym świecie jest ok. 60 tys. szkół oferujących studia MBA – mówi Sebastian Goliński, prezes Codeaddict.

Uczelnie, które zdecydowały się skorzystać z aplikacji, odpłatnie nabywają licencję na jej wykorzystanie. Zaopatrują w nią wszystkich nowych studentów, dzięki temu jej popularność wzrasta wraz z każdym semestrem, a ta forma komunikacji staje się coraz bardziej powszechna. Do tej pory odnotowano ponad 4 tys. pobrań. Aplikacja jest stale rozwijana przez Codeaddict – na najbliższy rok spółka zaplanowała wprowadzenie szeregu aktualizacji i nowy opcji.

- Istniejące dotychczas platformy networkingowe nie umożliwiały wyodrębnienia z całej społeczności wyłącznie osób skupionych wokół wyższych szkół biznesowych. Problemem były też reklamy oraz niespersonalizowane treści, które powodowały szum komunikacyjny. Stworzenie propozycji dedykowanej wąskiej grupie odbiorców pozwoliło nam na zaadresowanie tych wszystkich trudności. Jest to rozwiązanie szyte na miarę – dodaje Goliński.

Zeszły rok obfitował w nowe projekty. Poza działalnością programistyczną software house, spółka intensywnie rozwija się w obszarze e-sportu i gamingu. Dzięki współpracy z PlayWay, już w najbliższych miesiącach udostępnione zostaną preprodukcje czterech pozycji. Pierwszy z tytułów ma ukazać się już na przełomie 2021 i 2022 roku na PC. Dodatkowo, spółka została Głównym Partnerem oraz współtwórcą Raisemana - platformy crowdfundingowej, która dzięki tzw. finansowaniu społecznemu umożliwia twórcom zgromadzenie środków na produkcję wybranych gier. Projekt rozwijany jest we współpracy z Grupą INC. Na rynku zadebiutowało także MVP aplikacji eSportsBASE, która jest skierowana do fanów oraz twórców e-sportowych.

źródło: InnerValue Investor Relations