GRUPA HUB.TECH zwiększyła zysk netto o 350 proc. rdr. w III kwartale

Grupa Hub.Tech, rozwijająca ekologiczne i biotechnologiczne rozwiązania, wypracowała 28 mln zł przychodów netto i zrównanych z nimi w III kwartale 2021 roku – jest to wzrost o blisko 250 proc. rdr. Z kolei zysk netto wyniósł 3,4 mln zł, co oznaczało dynamikę wzrostu na poziomie 350 proc.

Po 9 miesiącach 2021 roku Grupa Hub.Tech odnotowała 16 mln zysku netto. Kolejny kwartał zakończony dodatnim zyskiem netto, świadczy o utrzymującym się od wielu miesięcy dynamicznym rozwoju Grupy.

- Wymierne efekty w postaci znaczącej dynamiki wzrostu przychodów, a także zanotowany wynik finansowy potwierdzają zasadność realizowanych przez Grupę od wielu miesięcy działań. Kwartał do kwartału notujemy regularne wzrosty, jest to duży powód do zadowolenia - komentuje Marcin Pawlikowski, wiceprezes Grupy Hub.Tech.

W III kwartale systematycznie była poszerzana oferta produktowa, w szczególności o kosmetyki dla dzieci i dorosłych oraz środki czystości. Stale są negocjowane i rozwijane współprace z wiodącymi sieciami handlowymi. Podpisana również została umowa z platformą TikTok. W tym kanale prowadzone są działania marketingowe produktów spółek Stars.Space i Onlybio.life. Współpraca to strategiczny krok związany z promocją produktów na skalę globalną. Grupa także optymalizuje działania operacyjno-logistyczne w celu rozwijania sprzedaży e-commerce.

Na początku września Onlybio.life uzyskała pozytywną rekomendację wniosku do dofinansowania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach projektu związanego z wdrożeniem innowacyjnej gamy kosmetyków. Całkowity koszt projektu został określony na ok. 14,9 mln zł netto, a rekomendowana kwota dofinansowania wynosi 6,5 mln zł, stanowiąc 44 proc. wartości netto całego projektu.

- Onlylife.bio mocno stawia na badania i rozwój. Chcemy być spółką, która wyróżnia się m. in. swoją innowacyjnością. Uzyskane dofinansowanie w wysokości 6,5 mln zł przyczyni się do osiągnięcia przez nas tego założenia i dalszego rozwoju firmy – dodaje Marcin Pawlikowski.

W ostatnim czasie zakończyła się emisja akcji jednej ze spółek z Grupy Hub.Tech – Stars.Space, z której pozyskano rekordowe 4,55 mln zł. Po sukcesie kampanii crowdfundingowej władze spółki zapowiadają debiut na NewConnect na początku pierwszego półrocza 2022 roku.

źródło: InnerValue Investor Relations