Grupa Hub.Tech, opracowująca ekologiczne i biotechnologiczne rozwiązania, opublikowała szacunkowe wyniki sprzedażowe spółki zależnej Onlybio.life za IV kwartał. Firma odnotowała rekordowe kwartalne przychody ze sprzedaży w historii swojej działalności w wysokości 27 mln PLN, co oznaczało dynamikę wzrostu o ponad 74 proc. w stosunku do III kwartału 2021 r.
Onlybio.life jest liderem na krajowym rynku ekologicznych kosmetyków. Spółka utrzymuje dynamiczne tempo wzrostu. Po czterech kwartałach 2021 r. osiągnęła 82,4 mln PLN przychodów ze sprzedaży, co stanowi wzrost o 300 proc. rdr., natomiast przychody wygenerowane w samym IV kwartale są rekordowe w historii działalności spółki i wyniosły 27 mln PLN, rosnąc o ponad 74 proc. kw/kw.
Zarząd spółki widzi w niej bardzo duży potencjał i dalej będzie stawiał na jej rozwój i ekspansję. Firma planuje w najbliższym czasie m.in. mocniej pozycjonować się za granicą i zwiększyć udział eksportu w strukturze przychodów. Oprócz tego realizuje wiele obiecujących projektów R&D oraz aktywnie działa w social mediach, gromadząc tam ponad 300 tys. obserwujących, angażując do swoich kampanii marketingowych takie gwiazdy jak wokalistka Cleo.
- Bardzo cieszymy się, że zamknęliśmy miniony rok z rekordowym wynikiem. Był to niezwykle intensywny okres, w którym udało nam się osiągnąć pozycję lidera bio-eko-wege kosmetyków. Pokazuje to, że obrana przez nas strategia rozwoju jest skuteczna i zmierzamy we właściwym kierunku. Nie zamierzamy spocząć na laurach, lecz dalej będziemy dokładać wszelkich starań, aby w kolejnych kwartałach 2022 roku również móc pochwalić się świetnymi wynikami – komentuje Marcin Pawlikowski, prezes zarządu Onlybio.life.
źródło: InnerValue Investor Relations