CREEPY JAR zarobił blisko 1,7 mln zł

Creepy Jar, warszawski producent gier z segmentu survival simulation, zrobił w trzecim kwartale 2018 r. blisko 1,7 mln zł. To efekt świetnego przyjęcia gry GREEN HELL, która w wersji early access została kupiona już w blisko 120.000 egzemplarzy. Koszty produkcji gry wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery gry, która miała miejsce pod koniec sierpnia bieżącego roku.

Przy przychodach ze sprzedaży produktów na poziomie 2,64 mln zł, Creepy Jar wypracował w III kw. 2018 r. ponad 1,69 mln zł zysku netto. Zysk na sprzedaży wyniósł w omawianym okresie 1,85 mln zł.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników, zarówno jeśli chodzi o finanse jak i liczbę sprzedanych egzemplarzy gry. Przed nami promocja związana z rocznicą odzyskania niepodległości i kolejne aktualizacje , co powinno przełożyć się na wzrost sprzedaży. Nie boimy się o prognozy sprzedaży. Wydaje się, że uda się je zrealizować dużo wcześniej niż zakładane 12 miesięcy od dnia premiery, a dodając do tego prawie 300.000 osób na wishlist, jesteśmy spokojni o ten i przyszły rok - komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Do wiosny 2019 r. Green Hell czeka aż 5 dużych aktualizacji GREEN HELL. Gra trafiła na rynek w wersji early access 29 sierpnia. Od początku trafiła do czołówki bestsellerów platformy Steam i znajduje się tam już 12 tydzień. Grę oceniło już ponad 1770 graczy, a średnia ocen to wciąż ponad 8.4.

źródło: Strict Minds